środa, 7 czerwca 2017

Konkurs z "Wiarą"

Dotarła do mnie właśnie przesyłka z wydawnictwa, niniejszym więc ogłaszam kolejny konkurs, w którym do wygrania będą dwa egzemplarze książki. A pytanie tym razem jest prościutkie i całkiem serio.
A mianowicie: jaki powinien być tytuł trzeciego tomu, zakładając, że "Łaska" i "Wiara" to coś w rodzaju cyklu? Wiecie, chodzi mi jakiś ładny, najlepiej jednowyrazowy (choć niekoniecznie) tytuł, kojarzący się nieco religijnie,a przy tym zgrabnie komponujący się z dwoma poprzednimi.
Na odpowiedzi czekam do dnia premiery, czyli do 14 czerwca, autorzy/autorki najciekawszych dostaną ode mnie po egzemplarzu książki.

31 komentarzy:

  1. Moim zdaniem - "Zbawienie"

    Jeśli religijnie: "Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę" List do Efezjan, 2:8

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! ja, niefanka kryminałów, czekam na Wiarę przebierając nóżkami :)))

    Aż grzechem byłoby nie wziąć udziału w konkursie... proponuję tytuł: "POKUTA"

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozważałam jeszcze "GRZECH", ale grzech jest już zawarty w pokucie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeznaczenie

    vide: Święty Augustyn - Łaska, wiara, przeznaczenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłość.
    Do rytmu, r.ż. jak poprzednie, no i kryminał z miłością w tle może być fajny, zwłaszcza jak to NIE będzie motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stawiam na "Skruchę". Albo "Golgotę".

    OdpowiedzUsuń
  7. Pojawiło się już 'Odkupienie', to miała być moja pierwsza propozycja :)
    Na szczęście mam jednak jeszcze w zanadrzu 'Przebaczenie' oraz 'Miłość'.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Prawda". Przyznaję, że nie czytałem jeszcze Łaski, ale ponieważ to kryminał, skojarzyłem tytuł po kryminalnemu bardziej niż po religijnemu. Chodzi o to, że bohater jest na czyjejś łasce. Druga część - Wiara, przynosi mi na myśl wiarę jego ukochanej, że on wciąż żyje, bo zniknął gdzieś na koniec poprzedniego tomu. W trzeciej części Prawda wychodzi na jaw. Ewentualnie mogłoby to być Objawienie, ale taką książkę już mam na półce, więc wybieram Prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry! Moja odpowiedź to: Predestynacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy tom był o nauczycielce, drugi o księdzu, więc trzeci powinien być o lekarzu ;) Tytuł: "Miłosierdzie".

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpierw była "Łaska", potem "Wiara", teraz proponuję "Cud".
    tommy z samotni

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele zależy od treści; nie znając jej, trudno odpowiednio dopasować tytuł. Podoba mi się słowo: Odkupienie, zwłaszcza w ironicznym, dwuznacznym ujęciu. Ponadto Zbawca, Wina lub Modlitwa - te słowa również mogłyby się sprawdzić w tym przypadku, chociaż nadal nie jestem pewna, które byłoby idealne...

    Kardamon

    OdpowiedzUsuń