sobota, 1 kwietnia 2017

Kwietniowe aktualności

Ech, jak widać, zaniedbałam bloga, trochę z braku czasu, a trochę z braku pomysłów, o czym mogłabym pisać. Pomyślę o tym i albo się jakoś ogarnę, albo ograniczę notki. Albo w ogóle przeniosę się tylko na Facebooka. :)
Chwilowo zajmuję się redakcją (książka dla GC i zbiór opowiadań sekcji literackiej), potem będzie się pisać opowiadanie, a potem - mam nadzieję - trzecia część przygód Niny, choć wciąż nie mam odpowiedzi od wydawnictwa. Ale uzbroiłam się w cierpliwość i dzielnie czekam.
A więcej informacji o przygotowywanym przez nas zbiorku można znaleźć na sekcyjnej stronie facebookowej, zachęcam do poczytania, bo w antologii będą naprawdę ciekawe opowiadania!


2 komentarze:

  1. Mnie bardzo przyjemnie słucha się na tym blogu o serialach - wyciągnęłam już stąd Emerald City i Riverdale. Czekam na kolejne polecajki :)

    I oczywiście równie chętnie przeczytam także posty na tematy literacko-pisarskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dzięki, to już jakaś informacja. :)

    OdpowiedzUsuń