środa, 1 marca 2017

Marcowe aktualności

Ponieważ w marcu nic szczególnego się nie dzieje, poniżej krótkie podsumowanie, czego można z mojej strony oczekiwać w roku 2017.

Otóż jak już wspominałam wcześniej w tym roku powinny ukazać się dwie moje książki:
- w czerwcu, nakładem wydawnictwa Czarne "Wiara", czyli kolejny kryminał bez fantastyki;
- we wrześniu "Niepełnia", czyli "dziwna" książka wydana przez Powergraph.

Poza tym zamierzam w tym roku napisać:
-trzecią część przygód Niny, roboczy tytuł to "Tajemnica Opuszczonego Miasta". Nie mam pojęcia, czy wydawnictwo to weźmie, jeśli tak - fajnie, jeśli nie - będę myśleć, co dalej;
-ze trzy opowiadania o Domenicu Jordanie, tak żeby zebrać je z tymi już napisanymi i złożyć z tego jakiś uczciwy trzeci tom. Też nie mam pojęcia, kto by to miał wydać i czy w ogóle ktoś, ale tym będę się martwić później.

Poza tym większość dużych konwentów w tym roku raczej odpuszczam, z tych większych będę chyba dopiero na Polconie.

Tyle o mnie, a teraz UWAGA, UWAGA - My, czyli sekcja literacka ŚKF-u, wydajemy w tym roku zbiór opowiadań, zatytułowany "ZABAWA W BOGA". Niestety, nie ma tam żadnego mojego tekstu, ale jest dwanaście innych, bardzo dobrych opowiadań, które wraz z sylwetkami autorów będziemy prezentować na stronie facebookowej sekcji literackiej Logrus. Zachęcam do śledzenia naszego profilu. Pierwsza notka - o opowiadaniu "Chirurg" Anny Hrycyszyn - już jest!
A premiera zbiorku planowana jest na Seminarium, czyli 16 czerwca.
Dostępna będzie wersja zarówno elektroniczna, jak i - na życzenie - papierowa.

9 komentarzy:

  1. Co oznacza ,,dziwna" książka? :D W każdym razie będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna w sensie, że trudno ustalić jej gatunek, a i fabuła nie jest jakoś szczególnie prosta czy jasna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na "dziwną" książkę już sobie ostrzę zęby ;)
    Więcej Domenica, więcej Domenica, więcej ... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Nie mam pojęcia, czy wydawnictwo to weźmie"

    A jest ryzyko, że nie weźmie? Byłoby szkoda, to bardzo sympatyczny cykl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopóki nie będę miała w łapach umowy, to ryzyko zawsze jest, a drugi tom niestety miał kiepską sprzedaż... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę. :)) Bardzo dobre "Czarne" już dawno za mną, a "Łaskę" skończyłam czytać wczoraj, więc z niecierpliwością czekam na coś nowego.:)Nie lubię i raczej nie czytam kryminałów, bo mnie nudzą, ale "Łaska", pewnie dlatego, że warstwa psychplogiczno-obyczajowa jest tam tak rozbudowana, strasznie mi się podobała, toteż muszę zapytać, czy "Wiara" w jakiś sposób łączy się z "Łaską"? Może to drugi tom? A jeśli nie, to czy jest szansa na kolejny kryminał, którego bohaterką będzie Maria?
    Pozdrawiam:))
    Rudy Lis

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, Maria już raczej nie wróci... :( A "Wiara" łączy się z "Łaską" bardzo luźno - tzn. jest to osobna historia z innymi bohaterami, ale czas akcji i (mam nadzieję) klimat są podobne, więc od biedy można to uznać za serię. Chyba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro ma być podobny klimat i czas akcji, to już jestem spokojna. :) Tylko trochę szkoda Marii - to była taka oryginalna i złożona postać, zwłaszcza na tle tak modnych ostatnimi czasy wysportowanych twardzielek...

    OdpowiedzUsuń