środa, 1 lutego 2017

Lutowe aktualności

Wszystko wskazuje na to, że w tym roku ukażą się dwie moje książki.

Pierwsza będzie "Wiara", kryminał z tej samej serii co "Łaska". (Obie części mają ze sobą mniej więcej tyle wspólnego, co pierwszy i drugi sezon "True Detective". Bez zniżki poziomu w części drugiej, mam nadzieję. ;) Książka zostanie wydana na wiosnę (maj?) nakładem wydawnictwa Czarne.

Druga będzie "Niepełnia" czyli dawna "Opowieści o opowieściach" - książka zaliczana (przez mnie) do gatunku "coś dziwnego". Albo Kańtoch punk, jak kto woli. Data wydania: prawdopodobnie gdzieś w okolicach jesieni (wrzesień?). Wydawnictwo Powergraph.

5 komentarzy:

  1. I to jest bardzo dobra wiadomość dnia dzisiejszego! Będę czekać... niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Czekamy też na dalszą część przygód Niny i przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Łaska" jest świetna,nie wiedziałam,że tak rewelacyjny kryminał stworzysz.Teraz dałam teściowej i też zachwycona.

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta mi koleżanka napisała:
    ... nowy serialu pt. "Legion".
    Z tego, co się zdążyłam zorientować, to jest o synie Charlesa Xaviera z X-men, który (z tego co gdzieś czytałam) ma wielokrotne osobowości i każda z tych osobowości ma inną zdolność. Tutaj trailer:
    https://www.youtube.com/watch?v=4SZ3rMMYBLY


    Widziałam też 1-2 odcinek Emerald City, to taka współczesna wersja "Czarnoksiężnika z krainy Oz". , tu trailer: https://www.youtube.com/watch?v=DRCKdYORpiE

    OdpowiedzUsuń