poniedziałek, 9 stycznia 2017

Żyję! Plus dwie polecanki.

Skończyłam książkę - po raz kolejny, tzn. wcześniej skończyłam pisać, potem skończyłam pierwszą turę poprawek, a teraz drugą i wreszcie odesłałam "Wiarę" do wydawcy. Jeśli ten nie będzie miał żadnych poważniejszych zastrzeżeń, to istnieje szansa, że następnym razem zobaczę tę książkę dopiero przy redakcji. ;)
Mogę więc wygrzebać się z zaległości, które powstały, kiedy pisałam, i przy okazji zreaktywować bloga. Na początek będzie krótko, bo tylko dwie polecanki - otóż sekcja literacka nam się rozwija i mamy kolejnych debiutantów. Pierwszym jest Agnieszka Zapart z klimatyczną miniaturką "Mrok i Gwiazda" opublikowaną na Szortalu.

A drugim Piotrek Zawada, znany już z tłumaczeń, którego opowiadanie "Przed siebie i jeszcze dalej" ukaże się w najbliższym wydaniu specjalnym Nowej Fantastyki. Oba teksty polecam, zwłaszcza opowiadanie Piotrka, bo to bardzo oryginalna fantasy, przy czym oryginalność nie polega tu, jak np. u Mieville'a na mnożeniu różnych dziwnych dziwności, tylko jakby... na zupełnie innym niż zazwyczaj podejściu do tematu. :-) Zresztą, sami się przekonajcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz