niedziela, 16 października 2016

Trochę oszukując, czyli moje NaNoWriMo

Za namową koleżanki założyłam sobie stronę projektu NaNoWriMo (National Novel Writing Month), o tu:

http://nanowrimo.org/participants/anna-kantoch/novels/wiara

Przy czym nie ukrywam, że trochę przy tym oszukuję, bo część książki już jest napisana, a do 1 listopada będzie jeszcze więcej, więc mam zamiar nie tyle powieść napisać, co ją skończyć - albo przynajmniej nadgonić pracę na tyle, żeby w grudniu została mi już tylko końcówka. I 50 000 słów w miesiąc nie napiszę, choćbym się skichała, niemniej liczę, że z dobrą motywacją będę pisać więcej i szybciej. Trzymajcie kciuki!

PS. I gdzie te czasy, kiedy wydawało mi się, że NaNoWriMo to coś wspólnego z nanotechnologią i Wrocławiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz