poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Sierpniowe aktualności

Tak więc skończyłam nową książkę i dałam ją przeczytania paru osobom. Reakcje jak dotąd są bardzo podobne i oscylują wokół zdania: "Nie wiadomo, o co chodzi, ale czyta się dobrze". Hm, sama nie wiem, co o tym myśleć. :P Roboczy tytuł to "Opowieść o opowieściach". Książkę podesłałam wydawcy i teraz czekam na informację, czy coś z niej w ogóle będzie, czy może jednak nie.

Poza tym sierpień to, wiadomo, Polcon, w tym roku dłuższy, bo trwający aż do poniedziałku (18-22.08). Miło mi przy okazji poinformować, że na Polconie swoje stoisko będzie miał Śląski Klub Fantastyki. Będziemy prezentować różne klubowe sekcje, a więc i sekcję literacką - gdyby ktoś miał ochotę nas odwiedzić, to serdecznie zapraszam. ;)

5 komentarzy:

  1. Wstyd się przyznać, pierwszy raz w życiu wybieram się na konwent a mam już niemal czterdziestkę na karku. Chętnie do Was zajrzę tym bardziej, że niedawno skończyłem czytać znakomite "Światy Dantego" i mam nadzieję na zdobycie autografu :) Żonę jakiś czas temu wessała "Łaska" więc pewno też zabierze :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będzie wydana książkę - ja czekam bo lubię twoje opowiadania, powieści. Co prawda najbardziej Domenica ale to chyba sentyment bo człowiek był młody jak to czytał :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to będzie "coś fantastycznego", kryminał, czy może jakiś inny gatunek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno powiedzieć, prawdę mówiąc, coś z pogranicza fantastyki i kryminału chyba.

    OdpowiedzUsuń