sobota, 13 sierpnia 2016

Polconowe informacje

Polcon zbliża się wielkimi krokami, a ja właśnie zerknęłam w program i zobaczyłam, że biorę udział w dwóch panelach:

1. Steampunk
piątek 18:00 1h, Sala 3 (Postapokalipsa)
(razem z Marcinem Rusnakiem i Krzysztofem Piskorskim)

2. Upadek cywilizacji w fantastyce 
niedziela 11:00 1h, Sala 3 (Postapokalipsa)
(z Marcinem Przybyłkiem, Rafałem Kosikiem i Mają Lidią Kossakowską)

Nawiasem mówiąc, w panelu steampunkowym ląduję już po raz któryś tam (nie żeby mi to przeszkadzało, broń Boże) i zastanawiam się - czemu właściwie? ;) Przecież ja steampunku nie piszę (napisałam jedno opowiadanie, które od biedy za steampunkowe można uznać). Albo więc autorów tego gatunku jest w Polsce tak mało, że trzeba się posiłkować innymi, albo jednak jest w mojej radosnej twórczości coś, się z tym steampunkiem kojarzy. Hmm... No nie wiem, w każdym razie, jak pisałam, nie przeszkadza mi to absolutnie, tak się tylko zastanawiam, zresztą, o upadku cywilizacji w fantastyce też niewiele wiem, jeśli więc ktoś chciałby przyjść i popatrzyć, jak znacząco milczę, to serdecznie zapraszam. ;-)


1 komentarz:

  1. Myślę, że będę na Polconie, postaram się być na drugim panelu.
    P.S. Cywilizacja w Lunapolis upadała, a na ten temat to chyba masz co nieco do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń