niedziela, 17 kwietnia 2016

Chwalę się x3

Po pierwsze, tutaj można znaleźć audycję radiową "Piąteczek" i posłuchać, jak z Wojtkami Orlińskim oraz Chmielarzem rozmawiam o kryminałach, w tym oczywiście o "Łasce" - nie mówię jakoś specjalnie dużo, ale coś mówię. :P

Po drugie "Tajemnica Nawiedzonego Lasu" została nominowana do nagrody literackiej im. Jerzego Żuławskiego. Trochę dziwnie się czuję w takim towarzystwie z powieścią dla młodzieży, ale cóż. ;-) Mam nadzieję, że szanowne jury (w składzie stopnie naukowe od doktora wzwyż) nie będzie bardzo cierpieć podczas lektury. ;)

Po trzecie właśnie się dowiedziałam, że "Anatomia cudu"* zajęła drugie miejsce w plebiscycie Nagrody Czytelników "Nowej Fantastyki" za rok 2015. Miło. ;)


*drugie opowiadanie o Domenicu Jordanie, z nowego zbiorku, który się tworzy się


4 komentarze:

  1. Mam "Tajemnicę Diabelskiego Kręgu" i mi się spodobała. Nie ukrywam, że poleciałam na okładkę :D I z chęcią przeczytam drugą część :P (no bo "Tajemnica Nawiedzonego Lasu" to kolejny tom, prawda? :P ) a chwal się ile wlezie :) gratulacje nominacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, "Tajemnica Nawiedzonego Lasu" to druga część. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Doktor" to nie tytuł naukowy, tylko stopień naukowy. Tytułem jest "profesor". A "magister" to stopień "zawodowy". (Wybacz; czepiam się bodaj od czasu, kiedy Pilipiuk poważnie jął się obnosić z "tytułem naukowym" magistra :>).

    --- M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam, dzięki za zwrócenie uwagi. :-)

      Usuń