środa, 21 października 2015

Targi Książki w Krakowie - przypominajka

Przypominam, że w najbliższą sobotę będzie można mnie łapać na Krakowskich Targach Książki.
A konkretnie:
- od 14:00 do 15:00 będę na stoisku Europejskiej Stolicy Kultury i Światowej Stolicy Książki Wrocław 2016;
- od 17:00 do 18:00 natomiast na stoisku Grupy Wydawniczej Foksal, gdzie wezmę udział w panelu razem z Martą Kisiel oraz Jackiem Inglotem.
Wszystkich chętnych na spotkanie/pogadanie/podpisanie książki serdecznie zapraszam.

4 komentarze:

  1. A czy w niedzielę też jest szansa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety,nie, będę na Targach tylko w jeden dzień. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest Pani moją ulubioną autorką i miałam do Pani dzisiaj kilka pytań, a nie byłam w stanie zadać nawet jednego ;_; Mam nadzieję, że kiedyś Pani wróci jeszcze do Krosna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam nadzieję, że jeszcze do Krosna wrócę, miasto jest bardzo ładne, a spotkanie było przesympatyczne. :-)

    OdpowiedzUsuń