środa, 19 sierpnia 2015

Polcon 2015 - moje punkty programu

Jutro zaczyna się Polcon, w związku z czym podaję, gdzie można mnie będzie ewentualnie łapać:

w piątek o 19:00 będę w Auli na panelu "Co zrobić, by nikt cię nie wydawał" (oprócz mnie udział wezmą: Marcin Zwierzchowski, Jacek Komuda, Romuald Pawlak, Marcin Rusnak);

w sobotę o 13:00 szukajcie mnie sali Literackiej 2 na panelu "Steampunk zaniedbany?" (oprócz mnie udział wezmą: Konrad T. Lewandowski, Paweł Majka, Maciej Guzek, Marcin Rusnak);

(hmm, panel z Przewodasem, to może być ciekawe ;))

i w niedzielę o 10:00 będzie mnie można znaleźć też w sali Literackiej 2, na panelu "Miasto, tło i bohater opowieści" (oprócz mnie udział wezmą: Paweł Majka, Marcin Rusnak, Robert Ziębiński).

3 komentarze:

  1. Baw się dobrze, życzę Ci kolejnego Zajdla no i czekam na relację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie dotrę na Polcon, ale Ty baw się dobrze. Ale tak się zastanawiam, nie masz ochoty pojawić się na Coperniconie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Coperniconie niestety mnie nie będzie, mniej więcej w tym samym terminie (koniec września) wybieram się na Kapitularz w Łodzi.

    OdpowiedzUsuń