środa, 1 lipca 2015

Lipcowe aktualności

Znowu mnie nie było, ponieważ piszę kolejny tekst o Domenicu Jordanie, który tym razem będzie albo bardzo długim opowiadaniem, albo bardzo krótką powieścią. ;)
Poza tym 13 lipca można mnie będzie spotkać w Częstochowie, dokładnej godziny oraz miejsca jeszcze nie znam.
Plany wydawnicze wyglądają w tej chwili tak:
W sierpniu nakładem grupy wydawniczej Foksal ukaże się zbiór opowiadań "Światy Dantego", zawierający różne moje stare opowiadania (w tym tytułowe) oraz jedno nowe, z cyklu o Domenicu Jordanie.
Jesienią, prawdopodobnie na początku listopada, ukaże się druga część "Tajemnicy Diabelskiego Kręgu", czyli "Tajemnica Nawiedzonego Lasu" - książka jest już po redakcji, więc mam nadzieję, że opóźnień nie będzie.
Pod koniec roku albo na początku przyszłego w wydaniu specjalnym Nowej Fantastyki powinno ukazać się kolejne opowiadanie o Domenicu.
Również pod koniec roku lub na początku przyszłego światło dziennie ujrzy "Łaska", czyli pierwszy napisany przeze mnie kryminał bez fantastyki. Mam już do niego okładkę, ale niestety nie wolno mi na razie się nią pochwalić. ;( Szkoda, bo ładna.

3 komentarze:

  1. Ale się przypadkiem nie ograniczaj, ta powieść wcale nie musi być *bardzo* krótka ;)
    (/me nadal zakochana w Domenicu, po tych wszystkich latach; różnica wieku robi się niebezpieczna powoli... a przynajmniej niestosowna)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trać nadziei, może Domenic w nowych tekstach będzie starszy…? ;-)

      Usuń