piątek, 1 maja 2015

Majowe aktualności

Jak już pisałam, skończyłam dwa nowe opowiadania o Domenicu Jordanie. Jedno ukaże się w zbiorku "Światy Dantego", w którym będą również różne moje starsze teksty, drugie jeszcze nie wiadomo gdzie - ale prace trwają. ;)
W tym roku powinny ukazać się moje trzy książki:
zbiór opowiadań "Światy Dantego" mniej więcej w okolicach sierpnia (konkretnej daty jeszcze nie ma);
kryminał bez fantastyki "Łaska" wczesną jesienią;
druga część "Tajemnicy Diabelskiego Kręgu" zatytułowana roboczo "Tajemnica Nawiedzonego Lasu" późną jesienią.

Ponadto wybieram się na następujące konwenty:
23 maja Space-Con w Gliwicach;
5-7 czerwca - Seminarium ŚKF-u w Katowicach;
26-28 czerwiec - Dni Fantastyki we Wrocławiu;
20-23 sierpnia - Polcon w Poznaniu;
25-27 września - Kapitularz w Łodzi;
9-11 października - Imladris w Krakowie

1 komentarz:

  1. Nowe opowiadania o Domenicu, druga część "Kręgu" i kryminał? Tyle szczęścia naraz! Już się jaram jak ognisko z suchych badyli. ;)
    Uwielbiam Pani książki (no dobrze, przyznaję, że jestem nawiedzoną fanką) i taka wiadomość to dla mnie tona szczęścia. Jesień zapowiada się wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń