środa, 1 kwietnia 2015

Kwietniowe aktualności

24 - 26 kwietnia będę na Pyrkonie. Można mnie będzie znaleźć:
W sobotę o 10:30 na panelu "Książki z drugim dnem".
W sobotę o 19:00 na dyżurze autografowym.
W niedzielę o 10:00 na kolejnym panelu "Czy miasto jest dobrym tematem dla fantastyki"

Poza tym wieści z frontu wydawniczego:
Foksal przygotowuje zbiór moich starych opowiadań, o którym pisałam już wcześniej. W zbiorku, zgodnie z zapowiedzią, znajdzie się także nowe opowiadanie o Domenicu Jordanie. Data wydania jeszcze nie jest znana.

Ponadto jesienią powinna ukazać się "Łaska", czyli mój pierwszy kryminał bez fantastyki.

Sprawa wydania "Tajemnicy Nawiedzonego Lasu", bo taki tytuł będzie chyba nosić kontynuacja "Tajemnicy Diabelskiego Kręgu", zmierza do szczęśliwego finału, ale póki nie mam konkretów, więcej nie napiszę. W każdym razie - szanse na to, że książka jeszcze w tym roku znajdzie się w księgarniach, są spore.

5 komentarzy:

  1. Foksal w którym wcieleniu? Uroboros?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ta "Łaska", to w jakiej czasoprzestrzeni będzie się dziać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Początek lat 80-tych, Polska południowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, czyli znajome czasy, znajome miejsca. Miła odmiana w rynkowym zalewie kryminałów dziejących się obowiązkowo w JuEsEndEj albo w depresyjnej Skandynawii. Ostatnio z tej racji (przesytu ww krainami) postanowiłam popróbować twórczości Dominika Dána - w końcu "Kurica nie ptica, Słowacja nie zagranica". :)

    OdpowiedzUsuń