poniedziałek, 1 września 2014

Wrześniowe aktualności

We wrześniu będę na trzech konwentach. Pierwszym jest oczywiście Polcon, który w tym roku odbędzie się w dniach 4-7 września w Bielsku-Białej, w następny weekend powinnam wpaść na Asucon w Katowicach, a  jeszcze później, czyli 19 września wybieram się do Torunia na Copernicon.

Na Polconie wezmę udział w dwóch panelach: o literaturze młodzieżowej oraz urban fantasy, jest już nawet program, ale tabelka w exelu mnie przerasta i nie bardzo potrafię doczytać, kiedy właściwie te panele są. Tak czy inaczej dobra wiadomość: w obu bierze udział Kuba Ćwiek, co oznacza, że a) będzie mnóstwo ludzi i będę mogła sobie wyobrażać, że przyszli tam dla mnie :) b) nie będę musiała się odzywać. :)

Na Coperniconie też mam ze trzy panele plus spotkanie autorskie (nie wiem jeszcze, kiedy)  plus podobnie jak na tegorocznej Avangardzie poprowadzę z Agnieszką Hałas warsztaty literackie. Osoby chętne proszone są o nadsyłanie do 16 września krótkich tekstów lub fragmentów (do 10 tys. znaków) na adres: anneke(małpa)poczta.onet.pl

Na wszystkich tych konwentach osoby chętne mogą mnie łapać pomiędzy punktami programu. Można także napisać wcześniej i umówić się, jeśli ktoś sobie życzy, hmm, no nie wiem, pochwalić mnie albo skrytykować osobiście czy coś. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz