wtorek, 1 kwietnia 2014

Kwietniowe aktualności

3 kwietnia w ramach 37 Radomskiej Wiosny Literackiej wezmę udział w spotkaniu, które odbędzie się o 13:00 w Bibliotece Głównej, przy ulicy Piłsudskiego 12 - oczywiście w Radomiu.
Więcej szczegółów tu.

O wznowieniu "Trzynastego anioła" (okładka obok) już pisałam, teraz tylko przypominam. Poza tym nasza sekcyjna antologia jest już PRAWIE gotowa, prawie oznacza, że brakuje nam jeszcze tylko jednego opowiadania, które do tej pory nie wróciło z redakcji - ale mam nadzieję, że jak ubłagam autora, to się spręży i tekst dośle...
Mój tekst, który w zbiorku się znajdzie, ostatecznie będzie nosił tytuł "Sztuka porozumienia" (mieszam, wiem, ale tak już mam).

Ponadto niżej podaję listę konwentów oraz imprez, na których będę w tym roku:
27 - 29 czerwca - Seminarium ŚKF
18 - 20 lipca - Avangarda
5 - 7 września - Polcon
13 - 14 września - Asucon
19 - 21 września - Copernicon
21 - 23 listopada - Targi Książki w Katowicach

Gdyby ktoś miał ochotę spotkać się i pogadać, zapraszam!

5 komentarzy:

  1. A Falkon???? :(

    cranberry

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się piszę na TK w Katowicach, w ubiegłorocznych przegapiłam Panią (najmocniej przepraszam). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, chciałbym zauważyć, że cały czas figurujesz jako gość Dni Fantastyki we Wrocławiu (na ich stronie internetowej). Ćwiczysz już trudną sztukę bilokacji, czy podzielisz czas między dwie imprezy? ;)

    Ja w przesądy nie wierzę (bo to podobno przynosi pecha), ale jednak kilka wpisów wcześniej wykrakałaś to nałożenie się terminów, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiem, że wykrakałam, ludziom z Dni dawałam już znać, że w tym roku mnie nie będzie, ale widać ktoś zapomniał mnie zdjąć ze strony... Trzeba się przypomnieć, znaczy.

    OdpowiedzUsuń