czwartek, 10 kwietnia 2014

Fantastyka 2013 - plebiscyt

Na portalu Katedra pojawiła się kolejna edycja plebiscytu, w którym czytelnicy wybierają najlepsze fantastyczne książki, opowiadania, wydawnictwa, imprezy itp. minionego roku.  Wśród nominowanych pozycji znalazły się trzy mojego autorstwa: drugi i trzeci tom "Przedksiężycowych", opowiadanie "Okno Myszogrodu" oraz młodzieżowa "Tajemnica Diabelskiego Kręgu". Nie żebym jakoś szczególnie zachęcała do głosowania... chociaż w sumie, co mi tam, jak ktoś czytał i mu się podobało, to czemu nie. :> A z innej beczki: bardzo mnie cieszy obecność wśród nominacji "Arkadii" oraz opowiadania Radka Raka "Dziewczyna z kartofliska", mam nadzieję, że na nominacje zajdlowe też się załapią.
Poza tym jestem łosiem, bo zagłosowałam niezalogowana, przez co pozbawiłam się możliwości wzięcia udziału w losowaniu, ale to szczegół. Zresztą i tak bym pewnie nic nie wygrała, kiedyś dostałam "Drooda" i tym samym wyczerpałam chyba limit szczęścia w katedralnych plebiscytach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz