środa, 1 stycznia 2014

Styczniowe aktualności

W pierwszy dzień nowego roku pora na garść aktualności:

W "Zabawkach informacyjnych" pojawiło się zdjęcie z zeszłorocznego Pyrkonu, autorstwa Sławomira Okrzesika. Widoczną na ręce hennę malowała Joanna "Cyd" Petruczenko.

Tuż po świętach wystartowała strona NOL-a, czyli Nieoficjalnego Obiektu Literackiego (kwartalnik sekcji literackiej ŚKF). Znajdzie się na niej nie tylko elektroniczna wersja papierowego pisma, ale też różne wiadomości o sekcji literackiej i jej członkach. Zapraszam do odwiedzania. ;)

Kończymy powoli prace nad zbiorem opowiadań, w którym znajdą się teksty m.in. Michała Cholewy, Anny Głomb, Iwony Surmik oraz Jakuba Ćwieka (mam nadzieję...). I mój, oczywiście. Planowana data wydania: wiosna 2014.

Policzyłam sobie przeczytane w 2013 roku książki i wyszło mi, że było ich 60. Nie jest to wynik zbyt imponujący, ale poza tym czytam też sporo rzeczy niewydanych (teksty na sekcję literacką, opowiadania przysyłane do Esensji). Gdyby to wszystko podliczyć, dociągnęłabym pewnie do jakichś 70.

W najnowszym numerze Nowej Fantastyki pojawiły się recenzje trzeciego tomu "Przedksiężycowych" (autorstwa Tymoteusza Wronki) oraz "Tajemnicy Diabelskiego Kręgu" (autorstwa Michała Cetnarowskiego). Dobrze też oceniony został drugi tom "Science fiction po polsku", w którym znalazło się moje opowiadanie.

2 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin (wcześniej nie miałam okazji)!
    NOLa dodaję do zakładek.

    OdpowiedzUsuń