poniedziałek, 11 listopada 2013

Konkurs - rozstrzygnięcie

Napisałam, że rozstrzygnięcie konkursu będzie w poniedziałek po powrocie z Falkonu, pora więc wywiązać się z obietnicy.
Nie przewidziałam jednak, że uczestnicy będą wymieniać zarówno książki, które czytałam, jak i te, których nie znam (jakieś zaćmienie miałam) i że ciężko mi przyjdzie porównać jedne z drugimi, dlatego zdecydowałam, że nagrody będą dwie: jedna dla uczestnika, który wymienił książkę, którą czytałam i z którym się zgadzam, oraz druga dla uczestnika, który przekonał mnie opisując książkę nieznaną.

Jeden egzemplarz "Tajemnicy..." wędruje do Pawoliny, a drugi do Misiaela.

Zwycięzcom gratuluję i od razu proszę o podanie adresu do wysyłki (na adres: anneke@poczta.onet.pl) oraz informację, czy książki mają być z autografem/dedykacją (jakąś konkretną?).

Dzięki wszystkim za tak szeroki odzew i wzięcie udziału w zabawie. :)

2 komentarze: