czwartek, 10 października 2013

PDF, KFASON oraz tajemnicza blondynka

PDF - to Poznańskie Dni Fantastyki, na które wybieram się w najbliższy weekend i na których wezmę udział w:

panelu "Od brudnopisu do bestsellera" (godz. 16:00, sobota);
panelu "O warsztacie pisarskim" (17:30, również sobota).

KFASON natomiast to Krakowski Festiwal Amatorów Strachu, Obrzydzenia i Niepokoju, który odbędzie się 19 października w - jak sama nazwa wskazuje - Krakowie i na który zostałam zaproszona jako autorka hmm... grozy? Trochę się zdziwiłam, przyznaję, bo moim zdaniem piszę raczej fantasy, ale ponieważ już dawno temu przyznałam czytelnikom prawo do dowolnego interpretowania mojej radosnej twórczości, kłócić się nie zamierzam. ;) Zresztą grozę, nawet jeśli jej nie piszę, bardzo chętnie czytam, więc czemu nie.

Notka krótka, bo ostatnio nie mam czasu na bloga, wsiąkłam bowiem w pisanie opowiadania, które w zamierzeniu ma być czymś w rodzaju SF w klimacie noir. Na razie tekst zawiera: tajemniczą blondynkę, sztuk jeden, tajemnicze zwłoki, sztuk dwie, detektywa (bez kapelusza, czemu, cholera, zapomniałam o kapeluszu?), sztuk jeden oraz parę innych motywów. Sens też. Znaczy, będzie. Mam nadzieję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz