sobota, 3 sierpnia 2013

...i na Polconie też będę...

...jak co roku od dziesięciu lat (to już mój jedenasty Polcon, o rany). A dziś dostałam rozpiskę programową. Otóż będę:

w piątek o 12:00 na panelu o literaturze dziecięcej (prowadzi Edyta Rudolf)
w piątek o 14:00 na panelu "Wiarygodne przedstawianie realiów vs bzdurne pomysły autorów"
w piątek o 16:00 na dyżurze autorskim

oraz

w sobotę o 11:00 na "Nieporadniku młodego autora" (razem z Agnieszką Hałas)
w sobotę o 14:00 na panelu "Kobiety w fantastyce"
w sobotę o 18:00 na panelu zajdlowym

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia w Warszawie!


8 komentarzy:

  1. Panel o literaturze dziecięcej? Jakieś przymiarki do nowego projektu? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mam nadzieję, że już wkrótce będę mogła napisać więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie ;)
    A co z opowiadaniem steampunkowym, które było wspominane przy okazji premiery P1 i P2 w Grawitacji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie w ebookowej antologii wydanej przez Powergraph. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w piątek o 14:00 na panelu "Wiarygodne przedstawianie realiów vs bzdurne pomysły autorów" - punkt obowiązkowy, może być ciekawie :) Można wiedzieć kto jeszcze będzie w nim uczestniczył? (uzyskanie wcześniej informacji na temat programu w przypadku polskich konwentów to jakiś dramat jest)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że może też być Agnieszka Hałas, bo ja zostałam (za moją zgodą) ogólnie dorzucona do paneli, które ona wymyśliła. A tak poza tym, to nie wiem, mogę spytać organizatorów, jeśli bardzo Ci zależy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, nie trzeba, na 90% i tak wpadnę! Przykłady bzdurnych pomysłów z nazwiskami będą? ;>

    OdpowiedzUsuń