wtorek, 25 czerwca 2013

Chwalę się nominacją...

... do nagrody im. Janusza A. Zajdla za "Czarne". Pozostali nominowani w kategorii powieść:

Jakub Ćwiek „Kłamca 4. Kill’em all”
(Fabryka Słów)
Jarosław Grzędowicz „Pan Lodowego Ogrodu. Tom 4”
(Fabryka Słów)
Robert M. Wegner „Niebo ze stali”
(Powergraph)
Andrzej Ziemiański „Pomnik cesarzowej Achai. Tom 1”
(Fabryka Słów)

A w kategorii opowiadanie:

Jakub Ćwiek „Będziesz to prać!”
(w zbiorze „Chłopcy”, Sine Qua Non)
Jakub Ćwiek „Co było a nie jest…”
(w zbiorze „Chłopcy”, Sine Qua Non)
Jakub Ćwiek „Kukuryku!”
(w zbiorze „Chłopcy”, Sine Qua Non)
Jacek Dukaj „Portret nietoty”
(w antologii „Zachcianki”, Świat Książki)
Tomasz Kołodziejczak „Czerwona mgła”
(w zbiorze „Czerwona mgła”, Fabryka Słów)
Robert M. Wegner „Jeszcze jeden bohater”
(w antologii „Herosi”, Powergraph)

Wszystkim, którzy mnie nominowali, bardzo dziękuję. :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję, naprawdę ucieszyła mnie ta nominacja, i mam nadzieję, że wśród polconowiczów znajdzie się większość tych, dla których Twoja powieść zasługuje na "Zajda". Poza tym, pomijając moją sympatię do Wegnera, to "Czarne" powinno wygrać. Jako jedyne prezentuje tak bardzo frapującą odmianę fantastyki, że wręcz przepisowo wpisuje się w dawne ideały nagrody :)
    Życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję. Na Polcon pewnie się nie wybiorę, ale będę trzymał kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużenie! Gratuluję i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam, a co! Chociaż książkę muszę przeczytać drugi raz, albo poprosić Cię o tę rozpiskę, którą robiłaś dla Kasi Kosik ;)
    I głosować też będę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki - i za trzymanie kciuków, i za ewentualne głosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! I za przyszłoroczną nominację dla "Przedksiężycowych" t. 2 też, bo bez wątpienia się taka pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji, Zajdel to nie w kij dmuchał!
    Dołączam do grona obserwatorów, mimo że "Diabeł na wieży" stoi u mnie na półce i czeka na przeczytanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! I dołączam się do tych, którzy mają nadzieję, że oprócz nominacji będzie również nagroda :) "Czarne" jest cudne, kropka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!
    Najpewniej będę na Polconie, więc z przyjemnością zagłosuję :)

    OdpowiedzUsuń