środa, 1 maja 2013

SCHRON 02

Trochę późno, ale...
zapraszam jutro, czyli 2 maja, do kina Kosmos - Centrum Sztuki Filmowej - na maraton filmów fantastycznych.

SCHRON 02

 W programie trzy filmy postapokaliptyczne:
 Ostatni brzeg (1959)

 12 małp (1995)

 Ucieczka z Nowego Jorku (1981)



Zaczynamy o 20:00

Ceny wejściówek:
Karnet jednoosobowy: 30 zł
Karnet dwuosobowy: 50 zł


W programie atrakcje przygotowane przez członków ŚKF-u - m.in. ja w roli wrzeszczącej ofiary. :)

Przygotujcie się na podróż w koszmarną przyszłość!

2 komentarze:

  1. Jak ja dawno nie byłem na żadnym przeglądzie. Ostatnio bodajże 3 lata temu na Święcie Kina Niemego i maratonie z filmami Studia Ghibli. No, chyba żeby liczyć maratony domowe. Jak mam 'zaskok' to dosłownie weekend mam z głowy. W dodatku typowo serowy, bo stare dobre gnioty z ery VHS najlepiej mi się ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Jakże mogłem zapomnieć! Dzień dobry Pani Anno, poobserwuję sobie Pani bloga :) Jeszcze nie miałem przyjemności z Pani twórczością ale już od jakiegoś czasu czaję się na "Czarne" i "Przedksiężycowych".

      Usuń