środa, 27 lutego 2013

BookRage

Miło mi poinformować, że ruszyła strona BookRage, na której można za wybraną kwotę kupić pakiet książek w formie ebooków. W skład pakietu wchodzi mój "13 anioł" (z nową okładką rysowaną przez Marię Lewandowską - prawda, że ładna?), ale także książki Łukasza Orbitowskiego, Andrzeja Zimniaka czy Jacka Dukaja. Szczególnie dumna jestem, nie ukrywam, z towarzystwa Stefana Grabińskiego. :)

Projekt ogólnie jest bardzo fajny, mam nadzieję, że się rozwinie i że jeszcze kiedyś uda mi się coś tam podrzucić - a na razie zachęcam jak nie od razu do kupowania, to przynajmniej do zerknięcia na stronę i poczytania sobie, na czym akcja dokładnie polega.

Poza tym mogę się pochwalić, że dwa pierwsze tomy "Przedksiężycowych" są już po redakcji, a do pierwszego widziałam już nawet projekt okładki, który wygląda nader zachęcająco. Wydanie obu książek planowane jest na Pyrkon, na który się zresztą wybieram, będzie spotkanie ze mną i z Michałem Cetnarowskim, którego książka "I dusza moja" ukaże się wkrótce w serii Kontrapunkty. Pewnie wezmę też udział w innych punktach programu, a niezależnie od punktów osoby zainteresowane mogą mnie łapać na terenie konwentu w dowolnych godzinach. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz