sobota, 1 września 2012


Ponieważ 7 września ma premierę moja najnowsza książka, czyli „Czarne”, rozłożyłam z tej okazji swoje zabawki (w tym i te diabła) w moim prywatnym kawałku cyberprzesteni. Znajomych i nieznajomych zapraszam do odwiedzin. Będzie tu można znaleźć, obok starszych opowiadań i fragmentów nowszych tekstów, również bieżące informacje o tym, co właśnie powstaje lub ma się ukazać, a także luźne refleksje z obszaru moich zainteresowań, rekomendacje literackie i filmowe oraz prawdopodobnie inne treści. Jakie, to się okaże w miarę rozwoju strony. Jeśli macie jakieś sugestie, co powinno się tu pojawiać, zachęcam do kontaktu.

A na dobry początek w dziale „Zabawki do poczytania” pięć opowiadań:

Angevina – opowiadanie, które ukazało się w styczniowym numerze NF z 2005 roku.
Czwarta nad ranem – krótkie opowiadanie, które powstało z okazji przedstawienia „Arlekin i Walentynki” – tekst przygarnęła potem Esensja.
Dobry człowiek w piekle – drugie, po „Diable na wieży”, opowiadanie, które zamieściłam w SFFiH.
Harfa pustyni – opowiadanie z tzw. „Smoczej antologii”, czyli zbiorku przygotowanego na organizowany przez ŚKF Tricon.
Pająk – krótki tekst powstały w ramach sekcji literackiej, można go także znaleźć na sekcyjnej stronie oraz w jednym ze starszych numerów NOL-a.

A z nowszych wiadomości – w najbliższy weekend, czyli 7-9 września, będę na katowickich Targach Książki w Spodku. W piątek o 16.00 biorę udział w panelu dyskusyjnym „Wojna płci w fantastyce", w sobotę o 13.30 w panelu „I stworzyłem go na swoje podobieństwo...” oraz o 15.30 w panelu „Między science fiction a fantasy - na pograniczu gatunków”. Pełen program targów tu:


Zapraszam!

6 komentarzy:

  1. Na pewno będe tu zaglądać. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Takoż i ja. :) Zabawki do poczytania świetne, zwłaszcza czwarta zabawka.

    A w ogóle to popatrz, to Ty jesteś arabistką - to prawie te same kręgi co ja. ;) (wannabe hebraista z tej strony)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Skoro już Pani wspomniała o Targach w Katowicach, to spytam: kiedy będzie można, jeżeli w ogóle, zdobyć Pani autograf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piątek będę na targach książki od 13.30 do co najmniej 17.00, w sobotę podobnie. Można podejść do mnie w każdej chwili przed czy po panelu, w którym będę brała udział. Panele są, z tego co pamiętam, trzy: w piątek o 16.00, w sobotę o 13.30 oraz w sobotę o 15.30, wszystkie na scenie, którą łatwo znaleźć. Zresztą, teren targów nie jest zbyt rozległy i nie ma tam tłumów (przynajmniej nie było w zeszłym roku...), więc nie powinno być problemu. Nie wiem, czy będę miała kartkę z imieniem i nazwiskiem, ale w razie czego można polować na najniższą osobę w okolicy - z dużym prawdopodobieństwem to będę ja ;]

      Usuń
    2. Teren nie jest rozległy, ale moja spostrzegawczość i orientacja w terenie 'trochę' kuleje ;) Niemniej postaram się Panią odnaleźć, zatem do - mam nadzieję - zobaczenia w najbliższym czasie :]

      Usuń